Clock is ticking

Hello everyone

Overmorgen!  Dat was het eerste wat er door mijn hoofd ging, toen ik deze ochtend wakker werd. Wel, euh, het tweede eigenlijk....  Het eerste waar ik aan dacht, was de schooluitslag van Noah en Mirten.  Gelukkig hebben we daar positief nieuws van ontvangen dus onze 3 jongens kunnen hun vakantie starten.  Martijn is nl. maandag officieel afgestudeerd aan de middelbare school.

Om terug te gaan naar Oeganda: vandaag werd ik er herhaaldelijk door collega's aan herinnerd dat het overmorgen zover is.  Euh, alsof ik het zou vergeten?  Alle gekheid op een stokje: wat een heerlijk collegiaal gevoel en verbondenheid voel ik de laatste dagen.  Collega's (h)erkennen dat ik er wat nerveuzer bij loop, maar hey, niemand neemt het mij kwalijk.  Oftewel maken ze het me niet echt duidelijk :-)  Iedereen vraagt mij om alles goed te documenteren (beroepsmisvorming) en dat ga ik echt ook proberen te doen.  Of ik alle dagen zal kunnen posten betwijfel ik gezien de internetverbinding maar ik doe mijn best.

Mijn zwaarste euvel de laatste dagen lijkt het pakken van mijn koffer: ik ga naar een warm land en neem mee: bikini, pareo, slippers....  Fout!  Ik ga naar een warm land, maar moet ter plekke wel werken dus ik neem mee: veel propere kleren (te veel?)...  Ja, ik ben een vrouw en heb ALTIJD te veel bij.  Ik zal jullie over deze stelling op de hoogte houden.
In ieder geval, te veel kleren voor een veel te kleine koffer.  Dan maar op zoek naar een grotere koffer en dat bleek niet zo evident.  Maar dan werd ik zonet door Naveen (een goeie vriendin die altijd ALLES heeft om je uit de nood te helpen, en meestal tovert ze dat dan ook uit haar handtas) verrast met een supergrote koffer.  Deze paste niet in haar handtas dus moest ze even van zolder toveren.    Vermits ik nu alle dagen van onze trip meermaals herinnerd zal worden aan Veentje, heb ik de koffer omgedoopt tot Naveen.  Ik ga op reis en neem mee: Naveen :-)  Collega-reizigers, jullie zijn gewaarschuwd als ik ter plekke in paniek roep: waar is Naveen?




Jullie begrijpen dat ik dus nog een drukke avond voor de boeg heb en nu eerst moet gaan inpakken....

Talk to you later!

Heidi


Comments

Post a Comment

Popular Posts