Het Pepalgebeuren

Hello everyone

De druk vergroot!!!!  En niet omdat ik morgen vertrek, maar net o.w.v. alle positieve reacties op de blog en mijn bijna-vertrek.

Gisteravond hebben we nadat onze jongens voor een Triple A (elk een A-attest) hebben gezorgd, een gezellige pizza-avond gehouden.  Voor mij voelde het aan als een vroegtijdig afscheid.  Vanavond neem ik afscheid van Martijn en Mirten, morgenvroeg van Natalie en Noah.  Ik weet NU al dat ik mijn MNM-family zal missen.  Ik zal hen missen omdat ik hen niet bij me heb, maar vooral omdat ik al de gebeurtenissen niet kan delen.    Geluk is toch mooier als je het kan delen?  Net zoals het fijner is om ervaringen (positief als negatief) te kunnen delen?   Dus lieve vrienden, de blog zal mij helpen...  op deze manier kan ik alles delen met de Ipad en van zodra er internet is met jullie allemaal.

Als ik vooruit denk aan de komende 2 weken, kan ik momenteel alleen denken aan wat ik zal missen van het thuisfront:

  • Martijn die zich voorbereidt voor zijn toelatingsexamen voor Graphic Design aan de Royal Academy of Fine Arts.  Maandag en dinsdag wordt hij door de jury op de proef gesteld en mag hij zijn toelatingsproef, waar hij de afgelopen week heel wat uren aan heeft gespendeerd, verdedigen.  Dinsdagavond weet hij dan of hij zijn droom verder mag achternajagen.  Lieve jongen, ik DUIM zo voor jou.  Ook vanop afstand.  Heb vertrouwen in jezelf en overtuig de profs van jouw kunnen en motivatie!
  • Mirten die zaterdag opnieuw op jumping mag met Histoire, onder begeleiding van Karen.  Kerel, je zal het zelf moeten doen, want ik ben er niet om je bij te staan om op en af te zadelen.  En natuurlijk kan je dat zelf, maar dat zijn wel de momenten die ik koester.  Ik wens je heel veel succes, maar nog veel belangrijker: geniet boy.  (oh ja, wees je voorzichtig bij het opstappen?  En misschien ook voor losse wapperende doeken?)
  • Noah die volgende week naar Frankrijk vertrekt.  Hij zal komende tijd ongetwijfeld genieten van zijn vakantie, want hij heeft gisteren waarschijnlijk maar 20 keer gezegd: ik kijk zo uit naar de vakantie.  Welverdiend kerel!  Wees voorzichtig in La Douce France en have fun!
  • En dan de achtergrondmuziek van Natalie's sax en drumwerk...   Ik word bijna elke avond verwend met mooie stukken (af en toe loopt het minder, maar oefening baart kunst) dus ook dat wordt aanpassen.  Spotify zal z'n best moeten doen om jou te vervangen, lady!

Maar hey!!!!! Wat zal ik allemaal in de plaats krijgen?  Ik weet het nog niet, maar ik ben ervan overtuigd dat het heel wat zal zijn.  

Ik zou bijna vergeten (das nu ook nie waar zene) waar het allemaal over gaat en dat is het Pepal-gebeuren.  Hierbij vinden jullie een filmpje van al een tijdje geleden, opgenomen door mijn voorgangers.  Het geeft jullie een idee waar ik terecht zal komen...



Vriendekes, ik denk dat dit het laatste bericht is voor ik vertrek, want ik ga nog een drukke namiddag en avond tegemoet.  Nog even wat Q-time met de boys en vanavond mijn broer zijn 50e (echt Marc?) verjaardag vieren.

Tot de volgende!

Lieve groetjes
Heidi






Comments

  1. Hey Heidi, met zulk een voorberereiding ga jij dat goed doen. Ik ben trouwens blij dat ik daar voor een klein deeltje in mocht bijdragen.
    Je bent een dame met het hart op de juiste plaats en de voeten in de aarde. Dat is waar men ginder nood aan heeft.
    Laat alle indrukken over je komen, documenteer inderdaad zoveel als mogelijk maar vooral: geniet ervan.
    Hopelijk heb je veel internet zodat ik je ervaringen kan volgen via deze blog. Ik kijk al uit naar al je reiservaringen en daar onze samenwerking in dit project hierna.
    Groetjes aan de July cohorte, Aruna, Kathryn, Arhabella en Ralph.
    Hilde

    ReplyDelete
  2. Hey schat heb hier al op verschillende dingen iets gepost maar weet niet of ik nu echt op uw blog zit , zal de hulp van ons Natalie eens inschakelen of de kids , onze Mirten was deze morgen om 7 uur in de auto ook al aan het proberen , hoop dat het hem gelukt is xxx

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts