Testing One, Two

Hello Everyone!

Is dit hem echt?  Mijn allereerste blog?

Ik speel al veel langer met het idee om een blog aan te maken, maar nu mijn vertrek naar Oeganda wel heel dichtbij komt, MOET ik er gewoon werk van maken.

Wie ik ben, wat ik doe en wat mijn interesses zijn, komen jullie ongetwijfeld in de volgende postings te weten.

Zaterdag a.s. is het dan echt zover: dan stap ik het vliegtuig op richting Entebbe/Oeganda, samen met 5 collega's.

Wat we precies gaan doen, is voor onszelf ook nog niet helemaal duidelijk, dus als jullie even benieuwd zijn als ik, stel ik voor: follow me!

OK, en dan nu de grote test....  Krijg ik deze post on-line?

Groetjes en tot snel!

Heidi

Comments

  1. Go Heidi!!!
    Wauw, ben ik de eerste die een reactie mag/kan posten?!
    Wat een privilege om op deze manier een geweldige madam het hart onder de riem te steken.
    Proficiat met je blog Heidi!
    Top idee trouwens. Zo kunnen wij ook een beetje meegenieten van je verhalen...
    Succes daar, geniet ervan, en denk eraan :
    "Het echte avontuur begint waar je comfort zone eindigt..."
    X Nikki

    ReplyDelete
  2. Het werkt ... de Fonne leest mee x

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts